Showing posts with label Bhai Bhen ki Kahani. Show all posts
Showing posts with label Bhai Bhen ki Kahani. Show all posts

Friday, September 14, 2012

Bhai, Bhabi or meri gand ki khujli

Hi doston...aapke mails mile mujhko...bohot khushi hui...kuch logo par bahut gussa aaya jo mujhko mails mein lesbians ki photos bhej rahe hain...aur kuch log jo keh rahe hain ki main aapko chodna chahta hoon...friends please....aisa na karein....main aap sabki dost hoon....aap meri stories enjoy kijiye,mujhse apne experiences exchange kijiye...mujhe bahut khushi hogi...lekin main kisi tarah ki badtameezee bardasht nahi kar sakti....and one more thing i am not lesbian...i am straight....so friends lets continue with the story....main uss raat bhai ka lund sehlate sehlate aur tv dekhte dekhte so gyi...bhai kuch derr baithe rahe aur phir woh bhi sone chale gye....meri subah jaldi neend khul gyi....mujhe bahut zorse susu aayi thi..main susu karke bahar aayi to dekha bhai washroom ke bahar khade hain...maine unhe dekha aur unhe hug karke gudmorning kaha....bhai aadhi neend mein the..bhai ne bhi gudmorning kaha aur washroom mein chale gye....jab bhai bahar aaye to bhai mere room mein aakar bole ki bete chalne ki tayari karo....humein dehradoon ki liye 9 baje nikalna hai...scorpio 8 baje tak aajayegi....maine kaha thik hai bhai....main fresh hokar....breakfast banane lagi aur bhai bhi kitchen mein aakar newspaper padhne lage...bhabi so rahi thi...maine bhai se kaha bhai main aapke liye breakfast bana doon??..unhone kaha nahi main sirf doodh piyunga..maine chonk kar unki taraf dekha to hans padhe aur kaha ki haan main sirf doodh piyunga....woh shaitani ke mood mein the...main bhi thodi si shaitan bankar boli ki bhai aapko doodh peena bohot acha lagta hai kya??...unhone kaha haan...maine kaha...kiska???....ek second k liye woh chaonk gye aur meri taraf hairani se dekhne lage....phir maine clear karte huye kaha..matlab bhains ka ya bakri ka???...woh hasne lage...main bhi hansne laga...maine dekha bhai ke shorts ke neeche unka lund khada huya tha...bhai raat ko underwear nahi pehnkar sote hain....isliye lund aur saaf dikh raha tha khada hua....main bahane se neeche jhunki aur bhai ko apni gaand ke darshan karwa diye...bhai to bilkul pagal se hogye....

Main gas par kaam kar rahi thi aur bhai mere peeche aakar khade hogye aur mujhse baatein karne lage....main bhi thoda sa peecha khisak gyi aur bhai ka lund meri gaand mein chubne laga...aur main bholi bankar bhai se baat karti rahi...kabhi kabhi main thoda sa bend ho jati to meri gand bhai ke lund par thodi si ragad jati..jisse mujhe bahut maza aata....bhai ko bhi khub maze aarahe the...bhai ne mujhe peeche se hug kar liya...maine kaha kya hua bhai...to bhai ne kaha ki aaj tujhpar bahut pyar aaraha hai mujhko meri gudia...main khush hogyi ....iss bahane bhai ne peeche se mere neck par kiss kar lia....meri khushi ka thikana nahi raha...man to kia ki main peeche mudkar bhai ko kiss karoon lekin himmat nahi hui....tabhi mujhko ek idea aaya...main bhole bante huye bhai se kaha ki bhai meri ass(gaand) mein khujli horahi hai..pata nahi kyun...to bhai ne jhut se meri skirt upar uthai aur meri gaand sehlate huye bole ki kahan horahi hai mujhko batao...maine kaha mere ched ke andar...bhai ne apni ek ungli halki si andar daali to main halka sa chilayi to bhai ne kaha kya hua..maine kaha bhai dard hua...bhai ne kaha ruko main ched mein ponds cream laga deta hoon...bhai cream lekar aaye aur apni unlgi par lagayi aur meri gaand mein daalne lage...dheere dheere bhai ne meri gaand mein puri ungli daal di...mujhko dard to bahut ho raha tha but agar main chilati to bhabi uth jati uar saara maza kirkira ho jata...isliye main chup chap maze leti rahi..bhai ne pucha kuch aaram mila...maine kaha nahi bhai bahut khujli hoti hai...bhai apni ungli andar bahar karne lage...maine kaha haan bhai ab thoda thik lag raha hai..thodi derr aur karo...bhai ki to lottery lag gyi ho jaise bhai maze se apni ungli andar bahar kar rahe the...maine teerchi nazaron se dekha to woh ek haath se apna lund bhi sehla rahe the....bhai gaand

Mein ungli karte huye puche ki bete aur kahan kahan hoti hai khujli...maine kaha aur bhi bohot jagah hoti hai bhai...bhai ne kaha batao meri nonu kahan hoti hai...main batane hi wali thi ki bhabi ki awaaz aayi..bhai ne ekdum se apni ungli nikaal li..aur mujhe bahut tez dard hua...main hadbada gyi...bhai bhi hadbada gye..aur jhat se bhabi ke pass chale gye...meri gaand to bilkul sun padi thi....aisa lag raha tha ki abhi bhi meri gaand mein bhai ki ungli hai...main bhi bhabi ke pass chali gayi...bhabi baithi hui thi aur kaafi fresh lag rahi thi...maine bhabi se pucha how r u mom??..unhone kaha better...phir unhone kaha ki tum log itni jaldi kaise uth gye abhi to 7 hi baje hain...to humne kaha ki hamari neend khul gyi...phir bhabi susu karne chali gyi aur main aur bhai ek dusre ko dekhkar smile pass karne lage....maine unhe badi hi sexy smile di...bhabi bhi aagyi...bhabi ne kaha ki ab humein tyaar hona chahiye....maine kaha haan...mainn nahane chali gyi...main sabke liye breakfast bana chuki thi....hum sab tyaar hogye...main saare bags ek ek karke neeche rakhne chali gyi aur car mein set karwane lagi...humara driver ek punjabi tha....aur kaafi hansi mazaak karne wala banda tha...main uss waqt choti thi to woh mujhko ek cute si choti bachchi ki tarah treat kar raha tha aur mujhe apni funny baaton se hansa raha tha....itni derr mein bhai bhabi bhi aagye...ab hum baithne lage...scorpio kaafi badi car hoti hai....uski last seat ko khol do to woh mini couch ban jati hai...humne faisla kia ki hum bhabi ko last wali seat par leta denge aur main aur bhai centre seat par baithenge...bhabi raazi hogyi aur peeche wali seat par let gyi...hum wahan se chal pade....pehle pehle to hum log chup chap rahe...maine dekha to bhabi bhi sogyi thi...

Driver car chalane mein mast tha...aur usne apne punjabi gaane chala rakhe the....maine bhai ko dekha to woh mujhko hi dekh rahe the...main bhai ki or halki si khiski aur bhai ke kandhe par sar rakh dia...bhai mere sar par haath pherne lage...main skirt pehen rakhi thi...main halki si aah ki awaaz nikali..bhai ne pucha kya hua...maine kaha khujli horahi hai...bhai ne peeche se meri gaand par haath lagate huye kaha yahan??...maine kaha yahan bhi aur kahin aur bhi...unhone kaha kahan...maine bhai ka haath pakad apni chut ke pass rakh dia...bhai meri taraf dekhne lage...bhai ne mere kaan mein kaha ki yahan kaise khujli karoon....teri bhabi jag gyi to....maine kaha bhabi jagegi to rok dena....maine ek shawl nikali aur bhai aur apne upar daal li...ac chal raha tha isliye thund ka bahana mil gya...bhai ko green signal mil gya tha...bhai ne kaha ki pehle kahan khujli karoon...maine kaha ass mein...unhone kaha ki tum uss taraf window ki taraf mooh karke baith jao aur apni gaand meri taraf kardo aur apni panty utar do...main apni panty utaar kar apne bag mein rakh li aur window ki taraf jhuk kar baith gyi jisse meri gaand bhai ki taraf khul gyi....bhai ne pehle meri gaand sehlayi aur phir halke halke usme ungli daalni shuru ki...bhai ne bhabi ki make up kit mein se ek cold cream nikaalkar pehle hi ungli par laga li thi jab main panty utaar rahi thi...bhai ki ungli meri gaand mein jaane laggi aur main apni aankhein band kiye huye maze lene lagi...tabhi driver peeche muda uar kaha ki sahab yahan pass ke dhaabe mein meri chachi rehti hai...usko bhi dehradoon jana hai...agr aapko aitraaz na ho to main unko bhi le loon...aap adjust kar lena...bhai ne apni ungli nahi nikali aur aisehi usko kehne lage ki nahi...yeh koi tareeka nahi..lekin mujhko daya aagyi aur maine kaha ki koi baat nahi bhai hum adjust karlenge....bhai ne kaha ok...aur driver phir aage dekhkar driving karne laga aur bhai meri gaand mein khujli...aage ki story aapke mails milne par..

Sunday, March 13, 2011

3 Sisters (Nigat, Razia and Bella) Ki Kahani

hello friends!!!!!!! Me Sadaf here..........Friends aj main ap ko apni dosri story likhny ja rhe hon...jo mary gaon Pasror ki 3 larkiun ki hy...3no larkiyn sisters han....... or 3no bohat zyada badnam ho chuki han......Nighat ki age 26 hy, breast 38, kamar 34, height 5.7'..............Bella ki age 23 hy, breast 36, kamar 30, height 5.7'...............Razia ki age 20 hy, breast 40 hy, r kamar 34 hy, and height 5.7" hi hy.

ya 3no sisters randiyn han en ko en k borhy maa bap ka b khyal nae aaya kbe un ki ezat ka b nae...ab to en ki maa r bap ya hi soch k en ko khud logon sy chudvaty han k "CHALO KHUCH NAE TO GHUR KA KHARCHA BACH JATA HY FREE MAI KAMAEE HO RHE HY"....ya 3no sisters ny logon k attract krny k ley apni breast ka size big kia hoa hy..r different medicine r injiction use rti han breast ko bhara krny k ley..r bohat tight shirts pahanti han....en k boobs b saaf nazar aaty han en k kapron mai sy....ab ap ko aj sy 2 saal phly ki baat batati hon...Friends main apni friend zara k sath gaon gae hoe thi, razia vagara ka ghur hamary ghur k pas hy r hm apny ghur ki chat sy un k ghur k andr tak dakh skty han............ Main and zara rat ko takreban 7pm apny ghur ki chat py khary thy itny mai ek gari white color ki aa k Nighat k ghur k bahir ruki.........nighat phone py baat krti ghur sy bahir ae r gari k pas aa k os ny ishara kia r 4 larky gari sy nikaly..r nighat un ko andr ly gae.....nighat un k sth kiss wagara krti rhi r wo 4 larky nighat ka jsm chosty rhy....un k rom ki light jal rhe thi os ko koe dar nae tha k koe dakh ly ga ya koe aa jy ga...wo gandi larki hy........itni dair main r zara khary rhy unko dakhty rhy... un 4larkon ny bari bari nighat ko choda r 2 hours bad bahir ay r sahan main khary ho k nighat ko pasy dey........wo chaly gy..................

kuch din bad gali mai ek shadi thi bht shor ho rha tha gali main bht rush tha.........Nighat k ghur k sath wala ghur ZARA k Chacho ka tha,, r os din zara k chacho ki family Sargodha gae hoe thi r ghur ki keys Zara k ghur walon ko dy gy thy.......r phir mary or Zara k ghur waly sab shadi waly ghur chaly gy thy......R ek baat batati chalon k ZARA k chacho k ghur r Nighat k ghur k darmiyan diwaar bht choti thi....r chota sa gate tha os diwaar k mai........main r Zara apni chat py khary thy sham 8pm ka tym ho ga bht sardi thi....itny mai ek gari ruki nighat k ghur k bahir r os gari mai sy 2 larky utary r nighat k ghur chaly gy....Main ny Zara sy kaha ao dakhty han andr kia hota hy r hm zara k chachu k ghur sy andr chaly gy.........Jahan nighat wagara ki Bhains(BUFFLOO),,COW,,,GOAT wagar bandhy7 hoty han hm os room mai ja k chup gy.....os room k sath waly room mai nighat thi un larkon k sath.....r kamry k ek bari si widow thi jis sy ham kamry mai dakh rhy thy r un ki baatyn sun rhy thy bilkul saaf...............ham ny dakha k wo 2 larky nighat sy batyn kr ehy han un k ek hath mai sharab ki botal hy wo p rhy han....r dosry hath sy dono nighat k boobs duba rhy han r punjabi mai kh rhy han """Bohat sexy boobs han nighat tmhry"..........."tm to kesi ko apny boob dikha k loot sakti ho"............
r sath hi ek larky ny nighat k kamee phar di r boobs chosny laga.............Nighat boli gusy sy ya kyun phari hy mari shrt??..............larka bola "Haramzadi bakwas na kr,,,,randi madarchod kuti",,,,,,,,,chal chup kr k laiti ja............ r unho ny os ko lita k os ki shalwar utari r chot ko zor zor sy thapar marny lga..........itne zor sy k hmyn dakh k dard ho rhe thi to nighat ka kia haal ho ga.....................................nighat ek dam drd sy khari ho gae to larky ny zor sy pakr kr pas bitha lia r bola "mari kutiya kia chakar hy ,,,,,bohat nakhry kr rhe ho tm aj".........."phli bar to nae chudva rhe na tmm".........gushti .................ya kh k os larky ny Nighat ko sharab di pani k galass mai dal k r nighat peny lge...15-20 mint mai unho ny nighat ko 6,7,glass pela dey..........laken wo sharab mai pani dal k pelaty thy......glass mai 1 hisa pani r 3 hisy sharab dalty thy.........................zara r main dakhty rahy bht dair...............r itny main ek call ae larky ko to larky ny kaha tm kahan pohnchy ho hm to nighat k ghur han maza lony lagy han.........phir kaha aa jao aajao.............r wo dono nighat k mu mai ln dany lgy...r nighat nashy nai thi bht zor zor sy bol rhe thi k fuck me ....... chodoo jaldi.........ko nighat k mu mai lun dal k bari bari move krty rhy r nighat ko zabardasti chosaty rhy....................nighat k mu mai money nikala dono ny r nigjat k zabardasti peela dia...dono larky ek sath khary ho gy r nighat k mu mai pishab krny lgy....nighat ki eyes , mu neck sb kuch dela ho gya r nighat nashy mai thi bht zyada r khud b peshab kr rhe thi charpae py baith k........... etny mai ek larka nikar mai gate py gya r hm ny dakha k 2 gariyn r 7 latky andar ay r nighat ki ek dost Shameem b un k sath andar aa gae.........hm heran rh gy...wo sb os kamry mai aa k hansny lagy nighat ko dakh k r sath hi ek larky ny kaha """es gushti ko kitni pela di hy jo es ki cht ka peshab hi band nae ho rha???"""""""""""""""""""
Shameem ny apny kapry utary r bohat nighat ko khny lge uth ja nika uth ja..........ek larka bola..."""NIGHAT tumhari 2 sisters kahan han".......nighat boli nae mari sisters ko kuch nae krna tm bs muj py guzara kro..........mari sister kanwari han.....................itny mai 2 larky khary hoy r sb nangy ho gy bilkul..........2 larkon ny nighat ki legs pakar k bht khol di,,,r ek larky ny pani phanka bht zyada nighat py r phir bht zyada sharab ki botlyn khul gaen......sb peny lagy r ek larky ny nighat ki choot ko lun dia os larky k bohat bhara lun tha minimum 11'' ka r baki sab k ln 8'' sy bhary hi thy.........os ny bht buri tarhan nighat mai dala r night shor krny lage ................kutyyyyyyyyyyyy.......gushtyyyyyyyyyy........tari maa ko lunnnnnnnnnnnnnn.............r ek or larka aya os ny nighat kapny opr sidhar lita k nighat ki choot mai lun dal dia or ek ny pichy sy gand mai lun dala...gand bohat tight thi laken os darendy ny parva nae ki r ghusa dia pora lun ek hi jhatky mai........nighatrony lage shor krny lagi.........ami gggggggggggggggggggggg.......................mar gaeeeeeeeeeee............wo zor zor sy chodny lag gy r khnay lagy awaz dy Razia ko r BELLA ko jaldi kr............R phir Nighat boli...............RAZIA>>>>>>>>BELLA>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>JALDI AAAAAAAA......JALDIIIIIIIIIIIIIIIII RAZIAAAAAAAAAAAAAAA JALDIIIII.

itni dair mai shamem ki chot mai larky lun dy k chod rhy thy baar baar shameem bht khush thi r bht mazy mai chudvaa rhe thi r tamasha dakh rhe thi nighat ka...............Razia r bella dosry kamry sy aen to sb larky uchal pary........Q K RAZIA Ki umaar sirf 18 saal thi tb r kanwari thi....bella ek do baar chudva chuki thi...........Laken dono abe tak fresh thi............sb larky aagy bhary r razia ko 2 larkon ny ek damutha lea r bohat zor zor sy os ka mu chupny lagy r nanga krny lagy.....bella k sath b 2 larky ho gay r bella ka k boobs chosny lagy zor zor sy khanchny lagy..........bht ajeeb sa lg rha tha........sb kuch ajeeb sa lg rha tha nighat ki choot dakhny ka dill nae krta tha.........bohatkhuli choot thi r bht gandi kali.....nighat ek tarf nashy mai pari thi r legs full opn thi.........shamem ko do larky chod rhy thy ek os ki gand mai r ek choot mai.......bella ko 4 larky chos rhy thy r razia ko 3......r dakhty hi dakhty razia ka mu lal ho gya r razia nangi thi un k samny......r ek larky ny BELLA ki choot k darmiyan ln rkha r 2 larkon ny BELLA ki legs khol k khary ho gy...ek ny hath pakry BELLA K ........phir larky ny ln BELLA ki choot py rkh k zor sy andar ko dala to adha ln andr gy r BELLA rony lge chekhny lge bht zor sy rony lgi .....larky ny BELLA k muh py 2,3 thapar lagay zor zor sy r ek bht hi zor dar dhaka mara ...............BELLA ki chekhyn pory ghur mai gong rhe thi r BELLA roo roo k kh rhe thi mari madad kro ......... hy hy hy....kr rhe thi..........mara khon nikal gya hy main mar gae hy nighat baji main mar gae....chor do mujy .............

wo larka bohat bohat fast chodny laga bohat zor dar dhaky marny laga.........BELLA Ka khoon bht zyada nikal rha tha r odhar shameem bht mzy sy chud rhe thi 2 larkon sy.......................... SB NANGY thy BELLA ki choot ka khon band nae ho rha tha r wo larky baar bar chod rhy thy...ek chorta dosra pakar laita ek ny phir BELLA ki gand mai lun dala wahshe kuty ki tarhan.....wo kuch nae dakhty thy bas lun sorakh py rkhty ,,,thok lagaty r zor dar dhaka marty r koe parva na krty,,,,,bohat zaleel larky thy...........itni dair mai Razia ki choot pani chorny lage....r razia ka chahra red ho gya...bht pressure sy choot ka pani nikla razia k.....ek larka bola "BHALOO IDHAR AOO CHORO SHAMEEM KO RASHID CHODTA HY,,TU IDHAR AA RAZIA KO PAKR ZARA TARF RHE HY KUUTI""""""""""" 2 larky BELLA ko chod rhy thy r bohat zor zor sy BELLA ki gand r choot ko ek sath phar rhy thy...ek larka handy cam ko fix kr k tabel py rkh aaya....r bichari nighat ko koe poch b nae raha tha wo khud hi apni choot mai ungali ragarti ja rhe thi.......

ek lary ny razia ki bazo pakri & 2 ny legs pakar k khol di.....RAZIA bht hil rhe thi bht shor kr rhe thi k chor do chor do mujy dar lag rha hy bohat zyada...........kesi ny ek na suni r os larky nay 11" ka lamba lun r 3" mota lun razia ki choot py rkha r zor dar dkaha mara lun sirf 2 inch hi gya andr sir top hi andr gya.....lakrn RAZIA ki choot k fovary nikal gay khoon k....pora floor red ho gya razia roony lge chekhny lage.........NIGHAT TUJY KUTTY CHODY,,,NUGHAT TAR GAND MAA LOHY KA DANDA DON GE TU NY ..............MUJY ................CHODVAYA DIA ..............MAR DIA .....MAIN MAR GAE..........MAINNNNNNNNNNNNNNN MAR GAE BACHAOOOOOOOOOOOOOOOOO....KOE BACHAY............HAMARY GHUR JANWAR AA GY HAN.........................

itni dair mai os laky ny ek jhatka mara r razia or zor sy chelai........aeeeeeeeeiiiiiiiiii......maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............nigggggggggggggggghat ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,hyyyyyyyyyyyy
yyyyy.............hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy i.............itni dair mai os larky ny bht zor dar jhatkny marna strt key r bht mushkil sy lun andr gy laken razia ki awaz kam ho gae dakha to razia ki eyes band thi r ansu sy bhari hoe thi....r wo larka bht fst mv krta gya e khon nikalta gya....ek larky ny razia k mu py pani phanka r razia ko hosh aae.........r phir shor krny lage drd sy chelany lge............
shameem r BELLA maza ly rhe thi bari bari chudva rhi thi........nighat uth k ae r larkon k lun ko pakr k kahny lage andr do....larka bola abe sary razia ko chodyn gy phir tari ghasi peti choot r gand maryn gy....nighat ny kaha nae RAZIA bht mahngi hy......r BEELA B.....................ek ki seal tm ny phari hy pasy zyada do gy to chudyn ge ya tm sy............ya 200 rupees ki baat nae ya razia ki choot pharny k 10 000 han...r bella k 8000...........larky boly "koe baat nae aj pory kr k jyn gy.........r bari bari sb ny RAZIA ko choda.......razia ki gand phari....mu mai peshab kea razia r bella k....shameem ko b money ka taste krvaya..........................thory tym k bad razia r bella to khari nae ho skti thin...7,,7 larkon sy gand oor choot phatvae thi ab un sy bola b nae jja rhaa tha................

sb larkon sy nighat ko pakra ek larky ny nighat ko opr lita k choot mai lun dia r dosy ny b cream laga k lun nighat ki choot main dala nighat chelae laeken dono larkon ny pora lun andar dala r bar bar sb ny choda...r sb peshab b krty rahy nighat k mu mai........r nighat ko tmapar marty rhy zor zor sy..............

rat k 11baj gay thy hm main r zara b thak gy thy r dar b rahy thy..........Itne dair mai sb larkon ny kapry phany Sharab ki botalyn pakren r Shameem ko kaha chalo SHAMEEM TMHYN GHUR CHOR DYN........UN ho ny shameem ko 500 rupees diya r sb jany lagy to NIGHAT boli "BHALO..........Rashid..............mari baat suno.........ASAD MARI BAAT SUNO" sab larky room sy bahir nikal gy RAZIA r BEELA khon mai pare thi r dard sy khari b nae ho sakti thi............

NIGHAT boli ASAD PASY DO JALDI SY 20,000 (Twenty Thousand)..............HUM NY CHECK UP B KARVANA HY HOSPITAL SY RAZIA R BELLA KA....DOOO PASYYYYYYYYYYYYY............JALDI KRO..................Sab larky chalty rhy gate tak NIghat un ko gali dati pichy gae ... to Ek larky ny ZOR ZOR sy 4,5 thapar NIGHAT ko mary r chala gya sb ny gari start ki r chaly gy.........

NIGHAT Jaisy hi room mai gae main r zara jaldi sy wahan sy bahag gy....Shukar hy ksi ny dakha nae hamyn........

Razia r Bella 2, 3 din tak bohat muskil sy chal phir sakti thien...sara din dhoup mai baithi rhtii....phir kuch hi arsay bad razia b logon gy bakaedge sy choodvany lage.....r ab RANDI KHUSRA k nam say mashoor hy RAZIA....r lot'ti hy logon ko chudvany k bahany........................... r nighat nokari krti hy ksi hospital mai r sunaa hy daily 4, 6 logon sy chudvati hy koe RS.50 koe RS.60,,,,70 data hy nighat ko chodny k.....

Razia rich logon ko phasati hy r un sy pasy nikalvati hy...................r un k sath chodvati hy pasy k lalach mai.........................
Bella to ghur mai hi rhti hy r os ko ghur mai chodny aaty han larky..........................

dosto kasi lage mari kahani????????????????? reply kryn mujy........ just as a friend ......cz i do not like fuck............
SADAF 03086192486
beauti.queen1985@HOTMAIL.COM