Showing posts with label pakistani gril mobile number's. Show all posts
Showing posts with label pakistani gril mobile number's. Show all posts

Tuesday, February 19, 2013

kareena or saif


Main apni sexy chudai ki zindgi bahut hi achay andaz say jee rahi hon , Jis taran mein nay khawoob dekha tha, bulkil eshi taran jee rahi hon . zindgi me Chudai k elwa be both say kaam hotay hain , mujay pata hay kay both see zeemedari be hoti hay ,per mujay khusshi kay hay , kay mein apni zeemadariyan puri kartay hoay, ap shoohar say , chudaai kay mazay lati rahi hon , or lay be rahi hon, es baat ka creadit meray pyaray shohar ko jata hay ,jinno nay humray piyaar or chudai ki zindgi ko both khushgawar bana rakha hay  Aap jantay hai ki ham dono ne hi pyar karne ka, chudai karne ka koi bhi mauka nahi chhora  hai.


Mere shohar ne mujhe hamare ghar me hamesha alag alag jagah, alag alag position me hamesha aur jab bhi mauka milta hai, choda hai aur chodte hai. Sabse bari khushi ki baat to ye hai ki guzartay hoay waqt k sath, hamari chudai ki aag kaam nae ho rahi ,bilkay baaar rahi hay,


Pichhle dino, meri saas kuch dino ke liye hamare paas rahne ko aai thi. Main apni saas ko apni  maa ki tarah pyar karti hun aur wo bhi mujhe apni beti ki tarah pyar karti hai. Yahi karan hai ki wo hamare paas kuch dino ke liye aayi thi. Main khud apni saas ke sath zyada se zyada rahna chahti hun. main apne aap ko bahut kismaat wali samajhti hun ki mujhe aisi pyar karne wali saas mili hai jo maa jaisi hai.


Sab kuch achha chal raha tha par pichhle kuch dino se hamare beech me dopahar ki chudai nahi ho paayi thi. Aap to jaante hai ki mere shohar ka office ghar ke paas hi hai aur wo roz dopahar ko garam khana khane ke liye ghar aaten hai. Bahut baar, khane ke pahle ya khane ke baad mere shohar mujhe chodte hai. Ham hamesha hi is dopahar ki chudai ka maza lety han. Dopahar ki chudai hamari chudai ki zindgi ka ek jaroori hissa hai aur apne shohar se din ki roshni me apne ghar me chudwana bahut romanchit karne wala kaam hai. saas ki ghar me mujodgi ki wajah se din ki chudai hamare bedroom me subah subah ki chudai tak hi mydood rah gai thi. Ham dono shohar biwi hi meri saaas ki bahut izzat karte hai hai aur ham hamaray bedroom din me band nahi karna chahty thay.


Ek din jab meeri saas ki koe dost humray ghar aaee hoe tu, mmeray shohar nay duphar ka kahana kisi five star hotel mein kahana k banaya Hotel hamare ghar se kuch hi doori par hai. Unhone mujhe dopahar ko 1.30 baje tayyar rahne ko kaha taki wo mujhe ghar se apne sath le saken. Hamara program din mein ek lashpash chudai ka tha. Main aur mere shohar dono hi aisi romanchak chudai bahut pasand karten hai, jahan kai logon ke beech ham chudai karleten hain aur kisi ko pata bhi nahi chalta.


Programe ke mutabik mein nay apnay gher k kaam khatam kiya, saaas k liya kahana bana k rakh diya, or mein tiyaar ho kay 1.30 baje se pahle hi tayyar ho gai thi. Main aap ko bata dun ki mere khpron per meray gher walaon ko kisi kisam ka koe atraz nae tha, mein jab chahay jasay chay , khpray pehan sakti hon . Mere top ke andar safed choli aur skirt ke andar safed chaddi thi. Maine unchi aidi ki scanal pahani aur apne shohar ka intzaar karne lagi. Barabar 1.30 baje mere shohar ka phone aaya aur unhone mujhe neeche, building ki lobby me aane ko kaha. Maine saas ko bataya aur  building ke neeche aayi.


Hum jaldi hi Hotel President pahunch gaye. Mere shohar ne wahan ke staff ko car park karne ko di aur ham dono gale milte, ek dusre se apne sexy jism ragadte huye hotel ke restaurant me daakhil huye. Khane ke pahle humne thande ka order diya. Mere shohar ne apni kursi meri taraf gumaai aur mere chehre ki taraf dekhne lage. Unki aankhon me shararat, pyar aur chudai ki chah saaf nazar aa rahi thi. Hum ne khane ka order diya aur hum idhar udhar ki baaten karne lage. Beech beech me hamesha ki tarah wo mere husn ki taarif bhi kar rahe the.


Khana table par aaya to ham baaten karte huye khana khane lage. Hum ne khana  khatam kiya aur ab hum ko talash thi kisi aisi jagah ki jahan hum ek fatafat chudai karke apne jismon ki aag ko bujha saken.


"Swimming Pool" Mere shohar ne mere kaan me kaha to main apna purse le kar khadi ho gai aur swimming pool ki taraf chal pharhi. Mere shohar mere peeche peeche aa rahe the.


Jab hum swimming pool par pahunche to dekha ki wo sun saan pada hai aur dopahar me is waqt wahan koi bhi tairne wala maujood nahi hai. Unhone changing room ka darwaja dhakel kar khola aur hum andar aa gaye. Maine apna purse wahan bane counter par rakha aur apne shohar ki taraf ghumi. Hum dono ek dusre ko dekh rahe the. Meri chut me khujli shuro ho gae thi  jo mujhe bata rahi thi ki mujhe, meri chut ko, mere shohar ke jawan, lambe, mote aur garma garam lund ki kitni zaroorat hai.


'' Darwaja band kardo" Meri aawaj khali kamre me goonj rahi thi.
Wo ghume aur unhone changing room ka darwaja andar se band kar diya. Changing room me hum dono akele the. Fatafat chudai ke liye ye bahut achhi jagah thi. Wo dhire dhire chalte huye mere nazdeek aaye to mere dil ki dhadkanen badhne lagi, saansen tej hone lagi aur nason me khoon ki raftaar badh gai. Unhone apna hath meri gardan ke peeche rakha aur aur hamare sexy aur rasile honth aapas me mil gaye. Unki jeebh meri jeebh se khelne lagi. Ye aisa chumban tha jis se koi bhi ladki pighal jaati hai.


Unhone apne honth mere hothon par se hataye aur unke hath mere sexy jism par phirte huye mere mamme, meri chuchiyon par pahunche to unhone meri chuchiyon ko gadi ke horn ki tarah dabaya. Meri dono nippal sakht ho chali thi. Unke hath mere jism par rengte huye meri gand par pahunche. Wo mere samne apne ghutnon par baith gaye aur unke hath meri nangi sexy taangon par phirte huye upar aane lage to romanch se mere royen khade ho gaye. Maine apni saanse rok li thi aur unke hath dhire dhire meri skirt ke andar pahunche. Unhone apni ungli meri chut ki deewaron ke beech ghumaai to hum dono ne hi mahsoos kiya ki meri chut kafi gili ho chuki hai. Unhone dhire se meri chaddi kheench kar neeche kar di aur maine apne pair utha kar chaddi ko bahar kiya. Unhone meri chaddi utha kar sunghi aur mere chut ras ki sugandh li. Jab unhone meri skirt upar uthaai to maine apne pair chaude kiye aur unhone meri chut ko chum liya. Maine apni gand counter ke kone par tikaai aur unki ungli dhire se meri chut ki daraar me ghum gai. Meri gand apne aap hi upar neeche hone lagi kyon ki main to jaldi se jaldi unke lund ko apni chut me khaa jana chahti thi. Par unko chodne ki itni jaldi nahi thi. Wo mujhe aur garam karna chahte the, aur satana chahte the. Jab unhone apni jeebh meri chut par bahar aur andar phiraai to main jaise swarg me pahunch gai. Phir unhone anpni jeebh meri geeli aur nashili chut ke andruni bhaag par phiraai to mere pair apne aap hi chudai ki chah me aur acaude ho gaye.


Unki jeebh meri chut par ghumti hui meri chut ke andar jaa kar mujhe madhosh karne lagi. Meri chut ka dana tan gaya jispar unki jeebh ne kamaal kar dikhaya. Meri saansen aur tej ho gai, mere muh se anand bhari chitkaar nikal rahi thi. Meri ungliyan unke hath par kas gai aur mujhe laga ki main chudwane ke pahle hi jhad jaaungi.


Ab unhone mere top aur meri choli ko upar karke meri chuchiyon ko bra ki kaid se aazaad kardiya. Meri dono gulabi nipples tan kar khadi ho gai aur mere shohar ne ek nipple apne muh me li aur usko chusna shuru kardiya. Maine apna hath neeche kiya aur unke pant ki zip khol di. Jaisa ki upekshit tha, unka chudai ka auzaar, unka lauda tan kar khada hua tha aur chut chudai ko tayyar tha. Unki jeebh sexy tareeke se meri chuchi, meri nipple par ghumti gai aur maine unke lund ko khuli zip ke andar, unki chaddi ke uparse hi jor se pakad liya.


Ab unke muh me meri dusri nipple aa gai aur uttejna ke maare unhone kareeb kareeb meri nippal par kaat hi liya tha. Unka hath neeche hua aur unhone meri chut ke daane ko apne anguthe se dabaya to meri gand counter se upar uth gai.


Unhone apna khada hua lamba aur mota lund chaddi se bahar nikaalne me meri madad ki aur maine unke lund ko pakad kar apni geeli garam chut par ragda. Unke lund ko apne muh par paa kar jaise meri chut bahut khush ho gai aur hamesha ki tarah dher sara ras meri chut se bahar aaya. Maine apne ghutnon ke bal baith kar unke tan tanate huye laude ko apne hath me pakda. Main unka lund chusne ko tayyar thi aur main jyada intzaar nahi kar saki. Maine jaldi hi unke lund ke muh par, supade par apni jeebh phiraai.


Ham dono hi apni chudai jald se jald poori karna chahte the, is se pahle ki koi hamko wahan dekhle.


Mujhe pata hai ki mere shohar chudai me bahut mazboot hain aur hamesha hi unke lund se paani nikalne me bahut waqt lagta hai. Isliye mere liye ye zaroori tha ki chut chudai ke pahle unke lund ko itna garam kardiya jaaye taki unka lund meri chut me apna paani nikaalne me jyada waqt na lagaaye. Aur iska ek hi raasta tha ki main unke laude ko chus chus kar paani nikaalne ke aadhe raaste tak le jaaun. Mere shohar hamesha hi kahten hain ki main bahut achha lund chusti hun aur aaj ek baar phir main apni lund chusne ki kaabliyat unke lund par dikha rahi thi.


Unka aadha lund mere muh me tha aur main usko chuste huye mere muh ke andar bahar kar rahi thi, jaise unka lund mere muh ko chod raha tha. Ye mere anubhav se mujhe pata chala ki ab main unko kafi garam kar chuki hun aur ab chut aur lund ki chudai me wo mere sath hi jhadenge, to maine unka khada lund apne muh ki pakad se aazaad kiya.


Mere pair unki kamar se lipat gaye, unke hath meri gand ke neeche the aur unka lamba aur mota lund meri chut me ghusa hua mujhe chod raha tha.shuro se hi unke dhakke kafi tej the kyon ki wo pahle se hi garam the. Maine apna hath neeche karke khud hi apni chut ke daane ko masla jis se main jaldi hi jhad gai, par mere shohar meri chut ko lagataar chod rahe the. Do chudai ke deewane chudakkad apna chodne aur chudwane ka kaam bahut man laga kar kar rahe the. Jaldi hi main dusri baar jhadne ko tayyar thi. Meri saanse tej ho gai, badan akadne laga aur maza badhta gaya.


Ek zordaar dhakke ke sath unka lund meri chut ki gahraaiyo me apne lund ras ki barsaat karta hua meri chudai ki pyas ko bujhane laga. Main khud bhi bahut jor se jhad chuki thi. Ham dono ki aankhon me piyaar aya hoa tha. Unke land ne meri chut ke andar apne paani ka fawwara chhoda aur wo mujh se lipat gaye.


Un se lipte huye, maine unke kaan me kaha - " Mujhe mootna hai."
Wo muskarate huye bole - Chudai ke baad hamesha hi tumhara moot(susu) nikalta hai.


Unhone apna naram mota lund meri chut se nikaala to maine apne pair jameen par rakhe. Mere pair kaamp rahe the. Main theeel se karahi be nahi ho paa rahi thi. Unhone mujhe kamar se pakra aur meri taraf dekh kar muskaraye. Aisa jordaar, damdaar aur tej chudai ki wajah se hua tha.


Meri takat wapas aayi to maine counter per say apnay purse se tissue paper nikaala aur toilet seat par baithi. Maine dekha ki mere shohar bhi wahan changing room ke wash basin se tissue paper le kar apna geela lund saaf kar rahe hai. Phir unhone apna lund wapas apni chaddi me, apni pant ke andar daala aur zip band ki. Unhone meri neeche zameen par padi chaddi ko uthaya aur meri taraf dekha. Kyon ki darwaja khula hua tha aur wo mujhe moot karte huye dekhne lage.


Maine moot kar apni chut ko tissue paper se saaf kiya aur jab main khadi hui to unhone meri chaddi mujhe pakrahi. Maine chaddi pahni aur apne haath dho kar saaf kiye. Maine apne kaphray  thik kiye, Unhone darwaja khola aur main apna purse uthakar unke hath me hath daale bahar aayi.


Bahar koi nahi tha aur kisi ko bhi pata nahi chala ki hum wahan ek garma garam chudai kar ke nikle hain. Ye ek bahut romanch se bhari chudai thi. Hum bahar aa kar apni car me baithe to maine apne shohar se kaha ki mujhe kuch chaddiyan khareedni hai.


Jaldi hi hum bazar pahunche aur unhone car ek bahut bari dukaan ke saamne  roki. Hum dono andar gay or  aur counter par jaa kar maine apne liye chaddiyan dikhane ko kaha. Sales girl ne kai tarah ki chaddiyan mujhe dikhaai to maine unme se ek chaddi uthakar puchha ki trial room kahan hai. Main hath me chaddi le kar trial room me gai aur mere shohar bahar mera intezaar karne lage.


Trial room ke andar aakar maine wo chaddi pahni to mujhe laga ki wo chaddi meri gand ke naap se thodi chhoti hai. Main wahan khadi soch rahi thi ki kya kiya jjaye, tab, mere shohar ka mobile par phone aya ki mujhe itna waqt kyon lag raha hai. Maine apne shohar ko bataya ki chaddi thodi chhoti hai to mere shohar ne mujhe wahan rukne ko kaha aur bole ki wo khud dusri chaddi le kar trial room me aa rahe hain. Unhone sales girl ko bataya to usne thodi si badi size ki kuch chaddiyan mere shohar ko di jinke sath mere shohar trial room me aaye. Andar aakar unhone darwaja andar se band kiya aur meri taraf ghume. Main wahan kamar ke neeche nangi kharhi thi. Maine unko kaha ki wo chaddi mujhe bahut pasand hai par jara chhoti hai. Un ke hath me bhi bahut sundar sundar chaddiyan thi aur unhone mujhe we chaddiyan try karne ko kaha.


Main jaise hi unki llayi hui chaddiyon me se ek pahn ne ko neeche jhuki to unhone mujhe peeche se pakar liya. Main chaddi zameen par chhod kar kahadi hui to wo mujhe kiss karne lage aur meri chuchiyan dabane lage. Unhone meri nangi jhaanghon aur meri nangi gand par hath phraya to main bhi bekaabu hone lagi. Main achhi tarah samajh chuki thi ki wahan bhi meri jamkar, ek fatafat chudai hone wali hai. Pichhle ek ghante me hamari ye dusri chudai dusri jagah par hone wali thi. Hum jaante the ki hum ko bahut jaldi jaldi chudai karni thi, is se pahle ki koi darwaja khat khataaye, hum ko chudai poori karleni thi.


Unhone mujhe apne saamne ghodi ban ne ko kaha. Maine diwar par lage ek dande ko pakda aur apni gand unki taraf karke kisi kutiya ki tarah, ghodi ki tarah jhuk gai. Unhone apni pant ki zip khol kar apne khade huye, tan tanaate huye laude ko bahar nikaala aur usko meri gand ki daraar par phiraya. Meri chut ka muh unki taraf tha par wo meri gand par lund gumaate rahe to main samajh gai ki wo meri gand maarne ki tayyari kar rahe hain.


Main chup rahi kyon ki mujhe unse gand marwana bhi bahut pasand hai. Par is waqt meri gand andar se saaf nahi thi aur unke paas condom bhi nahi tha. Is baar wo meri gand bina safai ke, bina condom lagaye, ek dukaan ke trial room me pahli baar maarne jaa rahe the .


Apne lund par aur meri gand ke chhed par thoda thook laga kar jab unhone apne lund ko thoda meri gand me daala to laga jaise meri gand phat jaayegi. Haalanki unhone apna thook istemaal kiya tha par phir bhi meri gand ka chhed chhota aur unka lund bahut mota hai. Kareeb aadha lund meri gand me ghusa kar wo dhire dhire dhakke maarte huye apne lund ko meri mastaani gand me andar bahar karne lage.


Jaldi hi mera dard kam hua aur hamesha ki tarah mujhe gand marwane ka maza aane laga. Ab wo apna pura lund meri gand me ghusa kar meri gand maar rahe the. Pichhe khade ho kar, meri gand maarte huye wo apne hath se meri chut ke daane ko masalne lage taki main chudwane ka poora maza le sakun.


Gand marwate huye aur chut ka daana masalwate huye main jhad chuki thi par unka meri gand maarna lagataar jaari tha kyon ki mujhe pata hai ki unke lund ka paani itni jaldi nahi nikalne wala. Main jhuki hui, bina ruke unse gand marwati gai taki unke lund ka ras meri gand me nikal jaaye. Thodi der baad, meri gand maarte huye unke lund ne meri gand ko apne lund ras se laba lab bhar diya.


Unhone meri gand maar kar jaldi se apne lund ko meri gand se nikaala aur maine apni gand saaf karke nai chaddi pahan kar dekhi. Wo meri gand ke naap ke liye barabar thi. Phir maine nai chaddi utaar ke apni chaddi pahni, apna skirt pahna aur hum dono apne apne kapde thik karte huye trial room se bahar aaye.


Counter par pahunch kar maine sales girl se nai chaddiyon ka bill banane ko kaha. Wo sales girl hamari taraf kuch is tarah dekh rahi thi jasay puch rahi thi ki trial room me chaddi pahan kar dekhne me itna waqt kyon laga. Mujhe pata nahi ki wo samajh paayi ya nahin ki humne uski dukaan ke trial room me kya kiya hai. Hum ne chaddiyon ka bill chukaaya aur dukaan se bahar aa gaye.


Unhone mujhe ghar chhoda aur apne office chale gaye.
Kai dino ki, man me dabi din me chudwane ki wish bahar jaa kar chut chudwa kar aur gand marwakar poori ho gai thi.

Sunday, March 13, 2011

3 Sisters (Nigat, Razia and Bella) Ki Kahani

hello friends!!!!!!! Me Sadaf here..........Friends aj main ap ko apni dosri story likhny ja rhe hon...jo mary gaon Pasror ki 3 larkiun ki hy...3no larkiyn sisters han....... or 3no bohat zyada badnam ho chuki han......Nighat ki age 26 hy, breast 38, kamar 34, height 5.7'..............Bella ki age 23 hy, breast 36, kamar 30, height 5.7'...............Razia ki age 20 hy, breast 40 hy, r kamar 34 hy, and height 5.7" hi hy.

ya 3no sisters randiyn han en ko en k borhy maa bap ka b khyal nae aaya kbe un ki ezat ka b nae...ab to en ki maa r bap ya hi soch k en ko khud logon sy chudvaty han k "CHALO KHUCH NAE TO GHUR KA KHARCHA BACH JATA HY FREE MAI KAMAEE HO RHE HY"....ya 3no sisters ny logon k attract krny k ley apni breast ka size big kia hoa hy..r different medicine r injiction use rti han breast ko bhara krny k ley..r bohat tight shirts pahanti han....en k boobs b saaf nazar aaty han en k kapron mai sy....ab ap ko aj sy 2 saal phly ki baat batati hon...Friends main apni friend zara k sath gaon gae hoe thi, razia vagara ka ghur hamary ghur k pas hy r hm apny ghur ki chat sy un k ghur k andr tak dakh skty han............ Main and zara rat ko takreban 7pm apny ghur ki chat py khary thy itny mai ek gari white color ki aa k Nighat k ghur k bahir ruki.........nighat phone py baat krti ghur sy bahir ae r gari k pas aa k os ny ishara kia r 4 larky gari sy nikaly..r nighat un ko andr ly gae.....nighat un k sth kiss wagara krti rhi r wo 4 larky nighat ka jsm chosty rhy....un k rom ki light jal rhe thi os ko koe dar nae tha k koe dakh ly ga ya koe aa jy ga...wo gandi larki hy........itni dair main r zara khary rhy unko dakhty rhy... un 4larkon ny bari bari nighat ko choda r 2 hours bad bahir ay r sahan main khary ho k nighat ko pasy dey........wo chaly gy..................

kuch din bad gali mai ek shadi thi bht shor ho rha tha gali main bht rush tha.........Nighat k ghur k sath wala ghur ZARA k Chacho ka tha,, r os din zara k chacho ki family Sargodha gae hoe thi r ghur ki keys Zara k ghur walon ko dy gy thy.......r phir mary or Zara k ghur waly sab shadi waly ghur chaly gy thy......R ek baat batati chalon k ZARA k chacho k ghur r Nighat k ghur k darmiyan diwaar bht choti thi....r chota sa gate tha os diwaar k mai........main r Zara apni chat py khary thy sham 8pm ka tym ho ga bht sardi thi....itny mai ek gari ruki nighat k ghur k bahir r os gari mai sy 2 larky utary r nighat k ghur chaly gy....Main ny Zara sy kaha ao dakhty han andr kia hota hy r hm zara k chachu k ghur sy andr chaly gy.........Jahan nighat wagara ki Bhains(BUFFLOO),,COW,,,GOAT wagar bandhy7 hoty han hm os room mai ja k chup gy.....os room k sath waly room mai nighat thi un larkon k sath.....r kamry k ek bari si widow thi jis sy ham kamry mai dakh rhy thy r un ki baatyn sun rhy thy bilkul saaf...............ham ny dakha k wo 2 larky nighat sy batyn kr ehy han un k ek hath mai sharab ki botal hy wo p rhy han....r dosry hath sy dono nighat k boobs duba rhy han r punjabi mai kh rhy han """Bohat sexy boobs han nighat tmhry"..........."tm to kesi ko apny boob dikha k loot sakti ho"............
r sath hi ek larky ny nighat k kamee phar di r boobs chosny laga.............Nighat boli gusy sy ya kyun phari hy mari shrt??..............larka bola "Haramzadi bakwas na kr,,,,randi madarchod kuti",,,,,,,,,chal chup kr k laiti ja............ r unho ny os ko lita k os ki shalwar utari r chot ko zor zor sy thapar marny lga..........itne zor sy k hmyn dakh k dard ho rhe thi to nighat ka kia haal ho ga.....................................nighat ek dam drd sy khari ho gae to larky ny zor sy pakr kr pas bitha lia r bola "mari kutiya kia chakar hy ,,,,,bohat nakhry kr rhe ho tm aj".........."phli bar to nae chudva rhe na tmm".........gushti .................ya kh k os larky ny Nighat ko sharab di pani k galass mai dal k r nighat peny lge...15-20 mint mai unho ny nighat ko 6,7,glass pela dey..........laken wo sharab mai pani dal k pelaty thy......glass mai 1 hisa pani r 3 hisy sharab dalty thy.........................zara r main dakhty rahy bht dair...............r itny main ek call ae larky ko to larky ny kaha tm kahan pohnchy ho hm to nighat k ghur han maza lony lagy han.........phir kaha aa jao aajao.............r wo dono nighat k mu mai ln dany lgy...r nighat nashy nai thi bht zor zor sy bol rhe thi k fuck me ....... chodoo jaldi.........ko nighat k mu mai lun dal k bari bari move krty rhy r nighat ko zabardasti chosaty rhy....................nighat k mu mai money nikala dono ny r nigjat k zabardasti peela dia...dono larky ek sath khary ho gy r nighat k mu mai pishab krny lgy....nighat ki eyes , mu neck sb kuch dela ho gya r nighat nashy mai thi bht zyada r khud b peshab kr rhe thi charpae py baith k........... etny mai ek larka nikar mai gate py gya r hm ny dakha k 2 gariyn r 7 latky andar ay r nighat ki ek dost Shameem b un k sath andar aa gae.........hm heran rh gy...wo sb os kamry mai aa k hansny lagy nighat ko dakh k r sath hi ek larky ny kaha """es gushti ko kitni pela di hy jo es ki cht ka peshab hi band nae ho rha???"""""""""""""""""""
Shameem ny apny kapry utary r bohat nighat ko khny lge uth ja nika uth ja..........ek larka bola..."""NIGHAT tumhari 2 sisters kahan han".......nighat boli nae mari sisters ko kuch nae krna tm bs muj py guzara kro..........mari sister kanwari han.....................itny mai 2 larky khary hoy r sb nangy ho gy bilkul..........2 larkon ny nighat ki legs pakar k bht khol di,,,r ek larky ny pani phanka bht zyada nighat py r phir bht zyada sharab ki botlyn khul gaen......sb peny lagy r ek larky ny nighat ki choot ko lun dia os larky k bohat bhara lun tha minimum 11'' ka r baki sab k ln 8'' sy bhary hi thy.........os ny bht buri tarhan nighat mai dala r night shor krny lage ................kutyyyyyyyyyyyy.......gushtyyyyyyyyyy........tari maa ko lunnnnnnnnnnnnnn.............r ek or larka aya os ny nighat kapny opr sidhar lita k nighat ki choot mai lun dal dia or ek ny pichy sy gand mai lun dala...gand bohat tight thi laken os darendy ny parva nae ki r ghusa dia pora lun ek hi jhatky mai........nighatrony lage shor krny lagi.........ami gggggggggggggggggggggg.......................mar gaeeeeeeeeeee............wo zor zor sy chodny lag gy r khnay lagy awaz dy Razia ko r BELLA ko jaldi kr............R phir Nighat boli...............RAZIA>>>>>>>>BELLA>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>JALDI AAAAAAAA......JALDIIIIIIIIIIIIIIIII RAZIAAAAAAAAAAAAAAA JALDIIIII.

itni dair mai shamem ki chot mai larky lun dy k chod rhy thy baar baar shameem bht khush thi r bht mazy mai chudvaa rhe thi r tamasha dakh rhe thi nighat ka...............Razia r bella dosry kamry sy aen to sb larky uchal pary........Q K RAZIA Ki umaar sirf 18 saal thi tb r kanwari thi....bella ek do baar chudva chuki thi...........Laken dono abe tak fresh thi............sb larky aagy bhary r razia ko 2 larkon ny ek damutha lea r bohat zor zor sy os ka mu chupny lagy r nanga krny lagy.....bella k sath b 2 larky ho gay r bella ka k boobs chosny lagy zor zor sy khanchny lagy..........bht ajeeb sa lg rha tha........sb kuch ajeeb sa lg rha tha nighat ki choot dakhny ka dill nae krta tha.........bohatkhuli choot thi r bht gandi kali.....nighat ek tarf nashy mai pari thi r legs full opn thi.........shamem ko do larky chod rhy thy ek os ki gand mai r ek choot mai.......bella ko 4 larky chos rhy thy r razia ko 3......r dakhty hi dakhty razia ka mu lal ho gya r razia nangi thi un k samny......r ek larky ny BELLA ki choot k darmiyan ln rkha r 2 larkon ny BELLA ki legs khol k khary ho gy...ek ny hath pakry BELLA K ........phir larky ny ln BELLA ki choot py rkh k zor sy andar ko dala to adha ln andr gy r BELLA rony lge chekhny lge bht zor sy rony lgi .....larky ny BELLA k muh py 2,3 thapar lagay zor zor sy r ek bht hi zor dar dhaka mara ...............BELLA ki chekhyn pory ghur mai gong rhe thi r BELLA roo roo k kh rhe thi mari madad kro ......... hy hy hy....kr rhe thi..........mara khon nikal gya hy main mar gae hy nighat baji main mar gae....chor do mujy .............

wo larka bohat bohat fast chodny laga bohat zor dar dhaky marny laga.........BELLA Ka khoon bht zyada nikal rha tha r odhar shameem bht mzy sy chud rhe thi 2 larkon sy.......................... SB NANGY thy BELLA ki choot ka khon band nae ho rha tha r wo larky baar bar chod rhy thy...ek chorta dosra pakar laita ek ny phir BELLA ki gand mai lun dala wahshe kuty ki tarhan.....wo kuch nae dakhty thy bas lun sorakh py rkhty ,,,thok lagaty r zor dar dhaka marty r koe parva na krty,,,,,bohat zaleel larky thy...........itni dair mai Razia ki choot pani chorny lage....r razia ka chahra red ho gya...bht pressure sy choot ka pani nikla razia k.....ek larka bola "BHALOO IDHAR AOO CHORO SHAMEEM KO RASHID CHODTA HY,,TU IDHAR AA RAZIA KO PAKR ZARA TARF RHE HY KUUTI""""""""""" 2 larky BELLA ko chod rhy thy r bohat zor zor sy BELLA ki gand r choot ko ek sath phar rhy thy...ek larka handy cam ko fix kr k tabel py rkh aaya....r bichari nighat ko koe poch b nae raha tha wo khud hi apni choot mai ungali ragarti ja rhe thi.......

ek lary ny razia ki bazo pakri & 2 ny legs pakar k khol di.....RAZIA bht hil rhe thi bht shor kr rhe thi k chor do chor do mujy dar lag rha hy bohat zyada...........kesi ny ek na suni r os larky nay 11" ka lamba lun r 3" mota lun razia ki choot py rkha r zor dar dkaha mara lun sirf 2 inch hi gya andr sir top hi andr gya.....lakrn RAZIA ki choot k fovary nikal gay khoon k....pora floor red ho gya razia roony lge chekhny lage.........NIGHAT TUJY KUTTY CHODY,,,NUGHAT TAR GAND MAA LOHY KA DANDA DON GE TU NY ..............MUJY ................CHODVAYA DIA ..............MAR DIA .....MAIN MAR GAE..........MAINNNNNNNNNNNNNNN MAR GAE BACHAOOOOOOOOOOOOOOOOO....KOE BACHAY............HAMARY GHUR JANWAR AA GY HAN.........................

itni dair mai os laky ny ek jhatka mara r razia or zor sy chelai........aeeeeeeeeiiiiiiiiii......maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............nigggggggggggggggghat ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,hyyyyyyyyyyyy
yyyyy.............hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy i.............itni dair mai os larky ny bht zor dar jhatkny marna strt key r bht mushkil sy lun andr gy laken razia ki awaz kam ho gae dakha to razia ki eyes band thi r ansu sy bhari hoe thi....r wo larka bht fst mv krta gya e khon nikalta gya....ek larky ny razia k mu py pani phanka r razia ko hosh aae.........r phir shor krny lage drd sy chelany lge............
shameem r BELLA maza ly rhe thi bari bari chudva rhi thi........nighat uth k ae r larkon k lun ko pakr k kahny lage andr do....larka bola abe sary razia ko chodyn gy phir tari ghasi peti choot r gand maryn gy....nighat ny kaha nae RAZIA bht mahngi hy......r BEELA B.....................ek ki seal tm ny phari hy pasy zyada do gy to chudyn ge ya tm sy............ya 200 rupees ki baat nae ya razia ki choot pharny k 10 000 han...r bella k 8000...........larky boly "koe baat nae aj pory kr k jyn gy.........r bari bari sb ny RAZIA ko choda.......razia ki gand phari....mu mai peshab kea razia r bella k....shameem ko b money ka taste krvaya..........................thory tym k bad razia r bella to khari nae ho skti thin...7,,7 larkon sy gand oor choot phatvae thi ab un sy bola b nae jja rhaa tha................

sb larkon sy nighat ko pakra ek larky ny nighat ko opr lita k choot mai lun dia r dosy ny b cream laga k lun nighat ki choot main dala nighat chelae laeken dono larkon ny pora lun andar dala r bar bar sb ny choda...r sb peshab b krty rahy nighat k mu mai........r nighat ko tmapar marty rhy zor zor sy..............

rat k 11baj gay thy hm main r zara b thak gy thy r dar b rahy thy..........Itne dair mai sb larkon ny kapry phany Sharab ki botalyn pakren r Shameem ko kaha chalo SHAMEEM TMHYN GHUR CHOR DYN........UN ho ny shameem ko 500 rupees diya r sb jany lagy to NIGHAT boli "BHALO..........Rashid..............mari baat suno.........ASAD MARI BAAT SUNO" sab larky room sy bahir nikal gy RAZIA r BEELA khon mai pare thi r dard sy khari b nae ho sakti thi............

NIGHAT boli ASAD PASY DO JALDI SY 20,000 (Twenty Thousand)..............HUM NY CHECK UP B KARVANA HY HOSPITAL SY RAZIA R BELLA KA....DOOO PASYYYYYYYYYYYYY............JALDI KRO..................Sab larky chalty rhy gate tak NIghat un ko gali dati pichy gae ... to Ek larky ny ZOR ZOR sy 4,5 thapar NIGHAT ko mary r chala gya sb ny gari start ki r chaly gy.........

NIGHAT Jaisy hi room mai gae main r zara jaldi sy wahan sy bahag gy....Shukar hy ksi ny dakha nae hamyn........

Razia r Bella 2, 3 din tak bohat muskil sy chal phir sakti thien...sara din dhoup mai baithi rhtii....phir kuch hi arsay bad razia b logon gy bakaedge sy choodvany lage.....r ab RANDI KHUSRA k nam say mashoor hy RAZIA....r lot'ti hy logon ko chudvany k bahany........................... r nighat nokari krti hy ksi hospital mai r sunaa hy daily 4, 6 logon sy chudvati hy koe RS.50 koe RS.60,,,,70 data hy nighat ko chodny k.....

Razia rich logon ko phasati hy r un sy pasy nikalvati hy...................r un k sath chodvati hy pasy k lalach mai.........................
Bella to ghur mai hi rhti hy r os ko ghur mai chodny aaty han larky..........................

dosto kasi lage mari kahani????????????????? reply kryn mujy........ just as a friend ......cz i do not like fuck............
SADAF 03086192486
beauti.queen1985@HOTMAIL.COM

Gang Nay Chudwaya

Hi i m Sonia 24 my breast size 36 puzi color pink and sexy … i m new in story writer yeh aaj say 3 months pehlay ki bat hay jab hum pakistan tour per gae thay hum 7 larkyan or ek hamara guide tha hum sab jagha say farigh ho kar lahore pohnchay thay lahor per hum nay ek farm house rent per lya huwa tha jahan hum sab doston nay rest kya sham 5 bajay tak us kay badh hum sari dostain 5 bajay kay badh nahanay kay lye swiming pool janay kay lye tayyar hogae thay wahan per hum taqreban half hour nahatay rahay main nay dekha kay mere ek dost kam hay or hamara guide bhi wahan nahi hay main samjh gae kuch garbar hay so main khamoshi say pool say bahir aae or andar usay dhondnay chali gae main kya dekhti hoon kay room main say siskyun ki awazain aarahi hain main nay room ki window main say chupkay say jhanka tu hamara guide jis ka naam ali tha woh uski pussy main apni zuban dal kay bar bar choos raha tha jis ki waja say uski siskyan barhti ja rahi thin yeh sab dekh kar mere bur say pani aana shoro hogaya or khujli honay lag gae mera ek hath mere pussy per tha or ek mera poray jism per mujh say bardasht na ho raha tha ek dum pechay mere kamar per chalna shoro hogaya main nay chonk kar dekha tu mere dost mere pechay thi or woh bilkul nude halat main us nay ali or mere friend ko dekh kar pehlay he cloth utar dye thay ab hum donon dosray kamray main aakay ek dosray kay sath sex karnay lagay ek dosri ki choot ko chattay rahay jaisay taisay kar kay hum farig hogae us kay hum nay apni dost ko black mail karnay ka programme banaya kyun kay woh hamain uskay sath sex karnay nahi daiti es lye hum nay usay dhamki dainay ka faisla kya hum 6 ki 6 larkyain room main bethi uski intezar karnay lagin so hum nay say bola kay room main kya ho raha tha ab yeh bata kay tu hamain us kay sath sex karnay daigi ya

Hum tere ghar per batadain gay kay tu nay pakistan tour per ek aadmi kay sath sex kya hay woh ghabra gae us nay hum say kaha jo tum kahogi waisa karongi but mere ghar per nahi batana warna mere ghar walay mujhay mar dalaingay hum nay usay kaha kay hamain ali kay sath sex karna hay or yeh moqa bar bar nahi aata hamaray pas ek raat or ek din hay so hum sab larkyun ko us nay free karna hoga warna hum tere complain kar daingay woh hamarai dhamki kay andar aakay razi hogae or us nay ali ko bulanay chali gae jab ali andar aaya tu hum uskay aanay say pehlay he cloth utar kar baithay huway thay ali hum sab ko daikh kar chonk gaya or us nay jhat say boldya opper wala jab bhi daita hay chappar phar kay us nay foran apnay cloth utaray or hum sab larkyun ko bech ain aakay lai gaya sab say pehlay shoruat main nay ki thi kyun kay pehlay haq mera banta hay main nay us say apni pussy ko suck kar nay ka kaha tu us nay mere donon legs khol kay mere pussy ko suck karnay laga mere bardahst say bahir ho raha tha or main us kay sir ko zor say daboch kay mazay lainay lagi mere sansain taiz honay lag gaen or poray room main mere sis kyun ki aawzain gonjnay lagin phir main nay us say kaha kay ab mujhay free karo mere bardasht say bahir hota ja raha hay us nay jab apna underware main say 7 inch lamba or 3 inch mota lund bahir nikala tu mere ankhain phati ki phati reh gaen main nay us say kaha kay yeh lund hay ya lohay ki rod us nay kaha jano yeh lohay ki rod hay jo abhi tere choot kay saray pardon ko pharta huwa andar ghus jaega us nay mere lega apnay sholder per rakhin or apnay lund ko mere choot kay monhg per rakha or halkay halkay andar karnay laga mere takleef ki waja say mere cheekhain nikal rahi thin jaisay he us nay dhokay say tesra jhatka mara tu uska porea lund mere choot kay andar chala gaya or mere cheek ki koi inteha na thi mujhay taklef bohot ho rahi thi lekin ahista ahista mujhay maza aanay laga or main nay us say kaha kay or zor say mere siskyan or taiz honay lagin aaaahhh maaaa margaeeemardala rayy zalim

Tu nay aaaaahh phar dal mere choot ko aaj 5 min ki chudae kay badh ali free hogaya main abhi bhooki thi main nay usay ek min main dobara tayyar kya or usay dobara chodnay ko kaha 10 min badh main bhi jhar gae mere bur say pani nikalnay wala he tha main nay usay foran dhakka dai dya or ali ka monh apni choot per laga dya woh bhoki billi ki tarah sara pani p gaya yeh tu thi mere kahani us raat sab doston nay ek ek bar chudwaya baqi ki kahani main badh main likhongi bcz mere ghar main mera bhai hay or woh bar bar aaraha hay but aap log naraz na hoon main aapko apna or apni doston kay numbers day kay jaongi phir next story main full story likhongi aapki duaon say hamarai sarabarah ka number ptcl hay bcz us kay pas mobile nahi hay or woh poray group main sab say bari hain 5 children ki amma 021-6677153 aap call kabhi bhi kar saktay hain es no per bcz unka husband nahi hay or en ka rate tareban 500 rs hain bakyun kay number yeh hain 03322231450---03333571186----03322887964----baqi no badh main abhi zara ghar main sab hain bye tc we meet next story